Verzending en betalingen

De leveringsmethode moet door de koper worden gekozen bij het plaatsen van een bestelling en als deze niet wordt gekozen, kunt u de goederen niet betalen.
Levering is mogelijk over de hele wereld, en als er geen bezorger naar jouw land is van degenen die worden aangeboden op de website sayuricosmetics.nl, dan kun je het feedbackformulier gebruiken om de leveringsgegevens te verduidelijken. De levering wordt uitgevoerd vanuit het magazijn van de winkel en de levertijd is afhankelijk van de door de koper gekozen leveringsmethode en de verwerkingstijd voor bestellingen van het bezorgbedrijf (bezorger).

VERZENDKOSTEN PER REGIO

Gratis verzending vanaf €150

Levertijd: 3-25 dagen.

We doen ons best om alle bestellingen binnen 2-3 werkdagen te verzenden - met behulp van de POST NL verzendservice en in de meeste gevallen worden bestellingen binnen 3-10 werkdagen verzonden. Houd er rekening mee dat we de tijd en datum van levering niet kunnen garanderen en niet verantwoordelijk zijn voor schade als gevolg van vertragingen.

Houd er rekening mee dat we zoekgeraakte pakketten niet opnieuw kunnen versturen of vergoeden totdat er ten minste 30 werkdagen zijn verstreken nadat de bestelling is geplaatst. Wij zijn niet verantwoordelijk voor schade of andere gevolgen veroorzaakt door vertragingen in de levering.

[table id=2 /]

De koper is verantwoordelijk voor eventuele bijkomende kosten die in zijn land kunnen ontstaan in verband met de invoer van consumentengoederen, namelijk BTW, tarieven, rechten, belastingen, afhandelingskosten, inklaringskosten, etc. sayuricosmetics.nl berekent deze kosten niet vooraf en kan geen voorlopige schatting geven van de waarde ervan. Doe als internationale koper je onderzoek om er zeker van te zijn dat er geen extra douanekosten zijn bij invoer of om vooraf een idee te hebben van extra kosten. Als je niet op de hoogte bent van douanekosten en -heffingen, neem dan contact op met je plaatselijke postkantoor voor meer informatie. De koper is zelf verantwoordelijk voor het inschatten van douanerechten en eventuele kosten voordat hij/zij een bestelling plaatst. Houd er rekening mee dat als douanerechten en kosten worden geweigerd op het moment van levering, je bestelling wordt teruggestuurd naar de winkel en je geen geld terugkrijgt voor de verzendkosten.

INTERNATIONALE VERZENDING

De verzendkosten zijn gebaseerd op de waarde, het gewicht, het volume en de bestemming van je bestelling. Zodra je bestelling in het winkelwagentje zit, kun je het land van bestemming selecteren om de beschikbare verzendopties te bekijken.

Sayuri Cosmetics is niet verantwoordelijk voor retourzendingen of vergoeding van zoekgeraakte pakketten of beschadigde producten. Worden verzonden via PostNL met een geschatte verzendtijd van 2-3 weken.

Let op: de verzendtijd wordt niet gegarandeerd door Sayuri Cosmetics of PostNL. Sayuri Cosmetics is niet verantwoordelijk voor een bestelling als deze eenmaal in het systeem van PostNL staat. Om er zeker van te zijn dat uw bestelling op tijd op de juiste bestemming aankomt, dient u ervoor te zorgen dat er iemand aanwezig is om te tekenen en de bestelling op te halen.

MOGELIJKE VERTRAGINGEN

Alle zendingen kunnen vertragingen oplopen door grote volumes of slecht weer, waardoor de verwachte levertijd van de vervoerder wordt overschreden. Internationale zendingen zijn onderhevig aan douaneprocedures bij vertrek uit Nederland en aankomst in het land van bestemming, wat verdere vertragingen kan veroorzaken. Hoewel deze vertragingen ongewoon zijn, zijn ze een realiteit van de verzendlogistiek, vooral bij internationale verzendingen.

BETALINGSMETHODEN

TERUGGAVEN

Sayuri Group B.V. hanteert het beleid om het comfort voor kopers, klanten en bezoekers van de Site te vergroten. Wij vragen u contact met ons op te nemen via het feedback formulier om te bepalen wat voor u de meest geschikte optie is om de situatie op te lossen.

Indien de Koper de uitgevoerde overeenkomst voor de aankoop van goederen op de website WWW.SAYURICOSMETICS.NL wenst te annuleren en de noodzaak om de goederen naar ons terug te sturen. Aangezien cosmetische producten niet kunnen worden teruggestuurd en geruild omdat ze niet voldoen aan de smaak, stijl of individuele kenmerken van de koper, mogen de door de koper ontvangen producten niet in gebruik zijn, mag de verpakking niet geopend zijn en moeten de bewaarvoorwaarden voor dergelijke producten in acht worden genomen. Tot de terugtrekking uit het contract ligt de volledige verantwoordelijkheid voor de veiligheid van de goederen bij de koper. Samen met het verzenden van de aanvraag en goederen voor retourzending, meldt de koper dit aan de verkoper in het feedbackformulier met vermelding van het nummer van de zending. Tot de ontvangst van de zending wordt het contract niet als beëindigd beschouwd en worden de fondsen niet terugbetaald. In het geval van een retourzending krijgt de klant 14 dagen bedenktijd en daarna nog eens 14 dagen om het product terug te sturen. Het geld moet worden teruggestort op de rekening van de betaler en de aanvraag moet worden gedaan namens de persoon die voor de aankoop heeft betaald. In geval van gebruik van een rekening bij volmacht, extra kaarten of betaling ten gunste van een derde partij, moeten bewijsstukken worden bijgevoegd bij de aanvraag voor de terugstorting op de rekening van de eigenaar op aanwijzing van de persoon die de rekening beheert.